de ni!

MJaaam! min medarbetare ater chips breve mig. shiit sugen ja blir!! :D mums!

igar va en helt ok dag. han me bade stranden, gymmet, o jobba lite : ) sen va de middag me Jeanette o Jesper o efterde tog vi en drink pa the airlines.. Dom gick hem o ja var ju saklart tvugen att ga forbi Senior Frogs innan ja drog hem o dar blev ja sittandes i alldeles for manga timmar.. kom hem vid typ halv tva. o dog! haha! var upp tidigt for att jobba, 30 min. haha! O de a gjorde dom 30 min. var att sitta o snacka med en dam haha! hon brukar komma pa morgonen o prata me mig o nu har ja inte varit dar pa nagra dagar sa nu hade hon saknat mig:P sot. haha!
sen idag jobbar ja bara 30 min. till : ) men helt ok da brukar ja bara sta o prata me hon i receptionen : )
Haha ja ibland har man d bra ; )

ska nog hinna me gymmet sen. om ja orkar e helt trott an..:D


fanns ju heller ingen chans att ja kunde aka hem tva veckor over jul heller? hmm ja.. synd ja e den enda "normala guiden" som vara kvar efter jul. men men funkar nog fint de me :D men far aka hem om ja finner ett bra flyg hem! : ) vilket ja har gjort antagigen.



men men mer info om de senare.. nu maste ja fixa o dola lite. o fixa mat!! hungrig :D

tror nagon var inne i min lagenhet haromdagen, for min balkongdorr stod oppen. javla rumaner,haha!


see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0