Regn regn.

Livet ar orattvist , de finns inget annat att saga om de. Men jag tanker pa er o det vet ni <3


Ja men shit vilket pissvader vi har haft nu alltsa. varan lediga dag, Lordag! Kom vi fram till ja o H att vi skulle dra till Larnaca, trakigt att spendera den i Agia Napa finns inte direkt mycket att gora om man inte solar o badar.. men var inte direkt vader till de.. Sa vi gick upp vid sju!!! nar ja var ledig ;p Sa framme i Larnaca runt nio, lagom tills butikerna oppnade. sa runt o strosade lite : ) kom fram till att de inte fanns mycket att se utan vi skulle dra oss ut till shoebox(Dar H skulle kopa sana "transferskor"/Pumps som jag har.) o Debenhams. det var uppehall sa vi tankte att vi gar den har turen som tar ca 40 min att ga. problemet var bara att de var ju inte uppehall nar vi var tvungna att ga tillbaka!! hahaha! fy flaaaate sager ja bara!! jag var sa javla blot!! inte ens underkladerna var torra (hmm de dar kan tolkas hahaahh!) oh de blir ju kaos har nar de regnar, de oser ner o de blir stopp overallt, oversvamning o bilarna kommer knappt fram..ah shit jag har aldrig varit med om regn alltsa. till sist gick ja mest runt o skrattade at att allt blev sa komiskt. inte lika kul pa bussen tillbaka till Agia napa dock da jag var sjoblot o var tvungen att sitta dar i 40 min. En varm dusch har aldrig varit skonare!! hhaha!! fick mi i afa ett par jeans. tack for att dom var skitbilliga.

Senare blev de pizza(skitgod) o The inbetweeners me H. . har ni inte sett den serien, gor de!!! fan underbar ;D

blev sen forfest hos Jesper . Rockbaren . men inte direkt mitt typ av stalle . sa drog me stina till frogs. ; ) skrall, neee. blev nagra fler stallen. slutade me att ja o Jesper gick runt till massa olika stallen o stallde oss o dansa : P kandes bara som om att folk kollade konstigt pa oss. haha e inte vi bra eller? :P
Slutade min kvall runt 4 o drog till Erik. nar jag e full far ja alltid for mig att ringa till nagon i sverige? why. haha! slutade me att ja ramlade over en trottoarkant. Hogklackat o trottoarer hor inte ihop enligt mig!! o nu var inte dom nya jeansen lika nya langre.. hahaha!!! fan.

Idag har de hant mycket. hade morgongymnastik i morse, gick bra!
sen har ja sovit o slappat, de har anda bara regnat..
o sen blev de middag pa byen. treratters. skitgott!! ja klagar inte :D sarskilt inte nar de e gratis. haha!



fan de sporegnar . orka ga hem o bli sjoblot igen? hhaha! far sova pa kontoret ;p

Vet inte. kanske blir film m Matt sen! de marks. pratar inte killar m varandra?



see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0