Merry Christmas

jag e sjukt trott! sitter hos jeanette. vi hade egentligen tankt oss ut en tur. men sa langt kommer vi inte komma..
Nu har ja fatt ett gang pa mitt hotell dar inget hander. ja jobbar alltsa ingenting.. jag kommer dit o sitter i soffan o gar igen.. ibland ser ja lite pa den svenska tvn sdom har, men hander inte direkt mycket dar kl. 9.. eller ja 8 eran tid.. heja swtworld liksom :P

igar var de ju julafton. vilket de inte kandes som da ja inte har nagon julkansla for fem ore.. inte nar ja at julmaten heller.. de e ju bara mat liksom? :D
jag fick en julklapp av gubben som vi samarbetar me .. vi hyr cyklar av honom... sa ja aker forbi honom varje morgon o sager kalimera. sa igar sprang han efter mig o ... wait wait.. sa kom han med en vinflaska till mig :D sot han! fick aven julklapp av kara henriette innan hon akte. o av nagra gaster fick ja aven julklapp : ) julklappen fran sverige har ju inte kommit fran an.. ; p typiskt!! vet ju att de finns dipp dar.. till mina chips!!! aaaaahhh fyy flate va gott de ska bli!!!
skulle gatt ut igar me , men ja ble trott :P
e mest bara kyprioter ute .. o dom klar ju upp sig fran topp till ta. o da skamtar ja inte. dom hoga klackarna o de tuperade haret. ja min kara gud liksom! inte ens snyggt ju.

for tillfallet jobbar ja inte alls mycket.. o de finns inte mycket att gora under dagarna heller.
gymmet e stangt nu lite under jul o nyar me, typiskt ;p

Snart kommer Matt tillbaka fran England me. ja man kan ju se om de problemet loser sig me.. eller kanske inte..

"De loser sig sa hon som sket i badkaret"


tror ja ska dra mig hemat.. sova.


I morgon vet ja inte vad som hander.. nagot kanske..ska i afa se twilight 2!! :D

Christmas pics.









Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Sötis ;-) A god jul pa dig, i efterskott!

2009-12-28 @ 21:26:56
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0