Bowling

Fredag kvall o har sitter ja vid kontoret o nordar mig. forsokte fa tag pa nagot roligt folk, men sa manga kanner ja ju inte an, se blir inte sa mycket roligare an sa har idag tyvarr.

i morgon e ja ledig o vet inte riktigt vad ja ska hitta pa under dagen. e de fint vader ska ja nog sola. har for vana nu att lagga mig tidigt o vaknar runt hav atta.. ?? wtf liksoM! haha! men men da far man nagot gjort o man far mer sol pa sig. eftersom solen ger ner redan fem!!!

nej man om ja ska dra mig hemat snart. ska nog se den 4:e harry potter filmen kanske?

I morgon ska ja ut me folk fran fritidsresor . niice! men jobbar ju sondag sa far la bli lugnt : )

har lagt in lite nya bilder pa fejjan! vi hade teamdag i tisdags. akte runt pa on o strosade at meza pa en restaurang upppe i bergen. gosh man blir alltid for matt pa de!! sen lite shopping i Limassol.. o sen avslutade vi med bowling. jag kom tvaa. den som vann var sa klart chefen Jesper ; ) men jag , H o Tina var sjukt lika. kari o Anne-grethe hade inte ens spelat typ forut. var riktigt kul o en bra dag. forutom att ja hade huvudvark precis heeeela dagen!!! den forsvann nar ja kom tillbaka hem? ok?
Pa hemvagen hade vi aven en liten grej vi skulle gora. prata 3 min eller mer om vad vi ville som att de var en utflykt,.. jag pratade om arjang o tocksfors shoppingcenter. haha! men de gick bra o pratade typ 5 min! bra Marie!



nee. borjar bli trott. hungrig e ja me. sugen pa choklad (som varje dag) haha!

Har tagit upp de med jul me min chef. men hogre cheferna maste bestamma.. de marks : )



see ya!



. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0