Paphos.

Idag e de en jobbig dag kanner ja.. trott som inni helvete : P satt pa trefftid o halvsov. receptionisten undrade va ja gjorde dar sa tidigt. haha!
Men grejen va att jag var faktiskt inte ute igar : P hade min lediga dag igar sa gick upp vid sju!!! jag H o Anne-Grethe akte pa en tur som skulle ta oss till vastra delen av Cypern, Paphos. Vi stannade till pa nagra stallen pa vagen Curium, aphrodites fodelsested. o sant dara. sen nar vi val kom till paphos hade vi typ ingen tid att ga runt o kolla, shoppa. nehej! men fick mig kopt ett par jeans.. vilket behovs. borjar bli kallt nu i afa nar de regnar som de gor.
Men turen var fin o hade ju bra sallskap, lite toligt dock att pa vagen hem gick bussen i sonder. haha!

Sen var de hem o byta om o ut o ata middag me folk fran teamet : ) pa Paulas. sa javla gott o sjukt mycket mat. vi far aven halva priset sa middag,efterratt o en halv flaska vin blev ca 100 kr. inte farligt de inte : )
Mycket trevligt!!
Sen hade ja o Thomas bestamt oss att vi skulle ut pa byn. sa drog till hans lagenhet.. tog nagra drinkar o sen insag vi att vi kommer inte komma langt. haha! sa javla trotta! Sa vi satte pa en film, somnade 5 min efter. haha! efter ett tag vaknar vi bada igen o ligger o pratar i nagra timmar till.. : ) som fan tur de att ja var dar.. usch vilket ovader de var ute, aska , blixtrar o sporegn..

Idag har ja jobbat lite sen sa har ja umgatts med Silvio. Han aker hem nasta lordag..
I morgon aker Patrick fran slovakien hem : (
o sen aker aven Thomas hem pa onsdag : (
O tvillingPatrik aker nagon dag under veckan... typiskt.
Sen aker ju Sam snart me..

fan alla lamnar mig. haha! inte latt att jobba vintern har!
Men ja har killarna i Paralimni i afa! Dom spelar fotboll har pa cypern o kommer vara kvar hela vintern : D


Pa onsdag ska ja vara airguide for forsta gangen. vilket betyder att ja ska sitta med pa flyget till Norge, Bergen.. o flyget gar 8:00 vilket betyder att ja gar upp ungefar fyra om natten... sen landar vi i Bergen o ja aker tillbaka till cypern igen o e framme vid ca 7 pa kvallen. undrar hur trott ja kommer vara da!!! hahahah! sen maste man ju vara trevlig om man har gaster breve sig me ; )fan ja skulle verkligen behova den dar ipoden nu!! varfor blev du trasig.



Ikvall maste ja traffa Patrik innan han aker hem. sen blir nog Vings ABBA show.


seeeee ya!

Kommentarer
Postat av: Therese

men vad menar du med Airguide jag førstår inte?`haha .. ære baraj som ær trøg?

2009-11-12 @ 14:35:34
URL: http://tessso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0