Leaving me..

Lite ledsen e ja nog.. alla aker ju.. bara lamna mig sa dar ; p
Men i morgon sa ska ja nog med en svensk tjej ut. hon har jobbat bott har pa cypern i ca 6 ar sa hon kanner ju lite mer folk an mig da ; )
Men for att ha varit har en manad sa gar de att bra tycker ja. man lar sig fort. laste i ett magasin pa flyget igar om en stor fagel som kom till Paphos 1961. Koko fick han som namn av restaurangen som raddade honom... Den lever nu vidare i generationer, nu e dom inne pa den femte. en valdigt sallsynt fagel som man nu kan fa se om man strosar runt i Paphos hamn. varfor lar jag mig detta sa latt? o nar ja var i skolan hade ja sa himla svart att fa in info? dumma hjarna.

Att vara airguide gick bra. Jag o Thomas fick bra platser pa vagen ner. men han sov ju nastan hela vagen ner; p hahah!
Sen fick ja lite problem pa flygpl. eftersom nagon skulle ge mig ny biljett o allt . men jag var inte ens me pa flyglistan hos SAS. shit tankte ja ska ja bli fast i Bergen ; ) nar de var en kvart kvar tills flyget skulle ga fick ja mig en biljett anda.. o ja hann precis me flyget:) tur ska man ha ibland. haha! sen gick de att bra resan hem. Ja fick aven prata i flygpl. hogtalare. som inte gick alls bra. ingen horde vad ja sa. haha!
FIck klagomal for att ja e svensk, o sen av dom som hjalper oss med att dra vara rullstolsbundna fick jag skall.. for att ja inte fattade. jag fattade inte alls varfor dom blev sa upprivna nar ja bara fragade om dom hade mer personal eller rullstolar sa dom kunde hjalpa oss da vi hade fler gaster som behovde hjalp. . men men ja sa bara.. "U dont have to be so rude" med en overtrelig ton o ett guidesmil o gick : D
fick lite problem pa de sista hotellet me, men hade chefen till hjalp me. eftersom vi vet att de alltid blir nagot. en dorr som inte gick att oppna , en dorr som redan var oppen men inte gick att lasa : P o lite sa.. Sammanlagt blev de ca 18 timmar o var mattligt trott nar ja skulle hem. men eftersom de var Sams sista natt var ja ju tvungen att traffa honom. borjade kolla en film. men ja somna ; )

Idag har ja haft valkomstmote pa 3 pers . 2 trefftider o umgatts me Sam innan han akte. Han kommer ja sakna. En person man umgatts med nastan varje dag i en manad.. men men England e ju inte sa langt bort ; )



Hur kul kan de vara att behova overtala en tjej att traffas? jag ar trott, ja orkar inte se pa film med nagon som bara jag vet ar otroligt pa! jag ar inte intresserad. ringer 2 ggr. o skickar massa sms for att overtala mig att traffas o att han e pissed off for att ja inte vill? keeey. ja men har e vi normala : P de kanske funkar sa i rumanien? haha



Ska nog borja pa gym me. nagot att gora under vintern : )


nu ska ja se om ja finner en bra bok, insag precis att ja sitter breve ett "bibliotek" .. o har har ja varit en manad. hahah!

I morgon ska ja traffa hogsta chefen, han som anstallde mig. sen ska ja o H a tur runt i omradet me nagon buss:P



Sova.





. p u s s .





Kommentarer
Postat av: Ingela.B

Hejsan!

Du har det bra och få va med om mycket å vart en snabbis till Norge oxå är ju inte varje dag då.

Här ha vi fått snö så är vitt på marken inget man vill ha du har det nog bättre med värme,blir du kvar därnere i vinter?

Ha det så fint!

Kram Ingela

2009-11-06 @ 00:25:04
Postat av: Marie Borg

Hej Ingela!

kul att du skriver!!

Ja idag fick ja mitt kontrakt forlangt, till April : )

Usch va kallt me sno, ja gar fortfarande i t-shirt o kortbyxor ; )



krams

2009-11-06 @ 19:28:47
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0