Hokkaido

Mjaa.
Tur man lar kanna folk i afa. man kan ju inte leva for att jobba..
VIlket de kanns som ibland eftersom man far ett sms samma dag vart man ska vara sen?
Inte nagot dagen fore har inte..
Jag gillar mer att ha de planerat!
Men vi far la hoppas tina skoter de bra, hon som ska bli chef nu snart : )

Igar hade vi middag pa byen, Hokkaido. mycket god mat! alldeles for matt efter ; )
De e en san restaurang nar dom lagar maten framfor en.. o eftersom ja bara sag bakdelen pa den ena killen sa sa jag till gasterna breve mig "Jaa, de e ju tur han har en sexig rumpa man kan titta pa".. de lite jobbiga som blev dar va att han forstad va ja sa. hahaha! sa han tog sig pa rumpan o skrattade ; ) men men.. e ju typiskt mig ; )

Hoppas de finns nagot att gora ikvall..



see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0