Anfi Tauro

Idag var min sista dag.. Jobbade pa Anfi Tauro. en bit harifran, maste ta buss. Hotellet ar valdigt nytt, vilket betyder .. eko eko.. no people.

Jag jobbade i minicluben o simon med aktiviteter. Slutade med att de kom in en unge med sin far med borjade grata efter 10 sec. de var den enda ungen ja hade under hela dagen.. ?  haha! o simon hade inga pa aktiviteterna.
Sa jag o simon spelade spela, ritade, tittade pa tv o pratade... alla tycker att ja har en amerikansk accent. hmm! ja ..

Sa de var val en bra dag.. Men de har e de hotellet som var meningen att ja skulle vara pa mest om ja hade stannat... alla dagar med att inte ha nagot att gora e fan inte kul assa : P idag var ju helt ok men inte alla dagar : D

Idag e aven sista kvallen som clown.. haah!

I morgon flyger jag . and that makes me happy!


see ya.






. p u s s .

Kommentarer
Postat av: paula

skönt att du fått nytt jobb.. får hoppas du kommer trivas bättre där.

Här går jag bara omkring å tänker på jimmie som ligger i uppsala, operationen gick bra med honom, hade vädigt i huvudet sa han förut men de e ju inte så konstigt efter som det varit där inne och rotat lite!



hoppas allt är bra med dig iaf PUss å Kram

2009-10-02 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0