Bilder : )

 

 

 

 

Lite bilder fran Catamaran turen igar. den var superfin!

Igarkvall blev de party med Thomas min kollega, nagra killar fran fritidsresor o dom tva killarna som holl i catamaran turen.. jag var snall o bjuda dom pa fest hos mig. men fan aldrig varit med om varre personer. den ena satt o fraga var Henriette var hela tiden o den andra satt bara o glodde pa mig o vart stenfull o bara gick efter mig o skickade 1000 sms. stord! tur ja hade alla dom andra killarna me mig ; ).. Senior frogs blev de som vanligt o sen till carwash dar ja tyckte musken sog sa ja gick hem o sov istallet : D

Just nu sitter vi pa Jello, ska upp tre i natt. for att dra mig till Kalypso o sen ha transfer till flygpl. sen har ja lite mer saker att gora, ta tva gaster till optikern, da dom behover hjalp me spraket.. o sen valkomstbrev o transfer igen.. men de blir nog en bra dag! : ) det har aret e de aven 10 grader varmare an va de brukar vara, tur ska man ju ha : )

 

har precis druckit en Snickers milkshake, inte nyttig o ja mar inte sa bra efter, men den e ju sa fucking javla god ; )

hahaha!

 

tror de var allt for tillfallet. see ya.

 

 

 

. p u s s .


Kommentarer
Postat av: Tessi

oooh nice :D

2009-10-27 @ 13:03:33
URL: http://couture.devote.se
Postat av: C

Ser ju inte bara lite härligt ut, inte aalls avis! :P

2009-11-14 @ 07:12:45
URL: http://carolajne.blog.com
Postat av: Marie Borg

bara att ta en tur ner mot sommaren de :D

2009-11-15 @ 10:45:27
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0