by myself.

Aah sheet. ja e trott! men kan ju inte sova bort heeeela dagen. for de e typ de ja har gjort ; )

Igar blev de middag me Henriette, Anne-Grethe o Berit, mycket trevligt! Gick sen vidare till Peppers, maste ju halsa pa Patrik.. kul o se nar han jobbar o inte fel att han har varldens niceaste ass ;) hahhaha! fick alldeles for mycket gratis vin. att alla som jobbar dar kommer ihag mig efter att ja bara varit dar tva ggr. haha!
sen blev de vidare by myself till Senior frogs.. drack alldeles for manga drinkar dar me.. o sen avslutade jag kvallen pa carwash dar jag finally traffade P o hans gang! haha!
De var en rolig o spannande kvall : P idag har ja bara slappat o sett pa film med Sam.. : ) nar ja inte har jobbat da..

I morgon ska ja till Paphos med Henriette o Anne-Grethe.. spannande! staden dar Aphrodite blev fodd! ; )
sen blir de middag me nagra fran teamet o sen blir de la fest med Thomas!


nej men om man ska hem o sova snart kanske.. om man nu kan halla sig varm, fan ja sovar i tjocktroja o byxor, sa jaaaavla kallt om natten! : P


jag funderar pa vad ja ska gora med mitt har? hmm...





p u s s







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0