Flygplats.

Sitter pa ett cafe, dom har wifi har.. de som e bra har e att alla e sa pratglada. sa just nu kom chefen for stallet fram o sa att han bjuder pa min milkshake som ja just sitter o dricker pa : ) o nar vi var ute i forrgar var chefen dar valdigt schysst o bjod oss pa drinkar o sa. De e bra att lara kanna folk ;D

Jag skulle egentligen inte borja jobba forran pa mandag. men Jesper undrade om ja kunde borja idag istallet, sa jag ska med Tina o hjalpa henne pa flygplatsen. behover inte gora transfer eller sa. men hjalpa till : ) kul! i morgon ska ja pa otur for att se annu mer av omradet.

Sag mitt schema for nasta vecka, vi far sjukt mycket gaster... o vem har typ inte alla transfers om inte marie ? ;p haha! men de e bra.. da lar ja mig . o inte direkt som om att man sager sa mycket heller . inte som guideskolan precis ; )


Forsoker lagga upp lite bilder av Gran Canaria o sa nu. men gar inte sa snabbt, seg dator har ja..

jag vill ha besok har nere snart. bara att komma. far bo hos mig : D o myrorna. hahahaha




. p u s s .


Kommentarer
Postat av: kenneth

det verkar som det var ganska bra på cypern. Hur många sängplatser har du.Vi kommer hela släkten. Vi får väl hoppas det går bra när du skall ta emot alla gästerna. ha det så bra

2009-10-09 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0