Kypros

Allting har nere i Cypern e valdigt bra an sa lange : ) (forutom att ja fick betala overvikt pa tva flyg for att komma hit o nu inte har alls lika mycket pengar kvar ; ) ) Men jag klarar mig i afa : D

Jag har en veckas "upplarning" forst eller va man ska saga..Forsta kvallen ja kom sov jag.. 14 timmar ; d  fattar ite vad de e med mi o flygplatser men sjukt trott blir ja i afa :P nasta dag akte ja runt me Jesper overallt haromkring, kommer val ihag halften : ) sen blev de ut me Hanne : D tur att hon fran guideskolan finns har.. hon e bara kvar typ 2 veckor, men da far man utnyttja den tiden som finns : D vi borjade pa senior frogs vilket var ett bra stalle da typ alla som jobbade dar var typ sjukt snygga ; ) Sen foljde ja med nagra schweizare till ett utestalle som hette castle.. dar den dar riktigt efterhangsna greken var.. gaah att dom inte fattar? sen dar mitt i natten forsokte ja hitta vagen hem.. o de gick bra ; )   igar var ja over till den turkiska delen av cypern.. de var riktigt fint, som tur va sa var de fler folk som akte sjalva pa utflykten sa nar vi stannade for att luncha i tva timmar sa fick ja sallskap av en australienska Kim , och engelskmannen John. Himla glad att man fick lara sig engelska i skolan alltsa : D

Idag har ja varit me grethe-sofie pa formiddagen trefftid o boccia.. haha!
Jag kommer nog ha min egen aktivitet, watergym .. kul!
man e typ alltid ledig mitt pa dagarna me. ja klagar inte : D


Snart ska ja traffa thomas (den enda killen i teamet, mest jag o aldre damer).. han ska visa mig ett av hotellen.. sen va de nagot mer men vad vet ja inte : D senblir de nog ut me Hanne ikvall igen..


Syster : mar jimmy battre? de hoppas ja !



. p u s s .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0