Snickers Milkshake.

Sitter pa ett stalle som heter Jello har nere pa Agia napa, sjukt mycket snabbare internet an de forra stallet. jag dricker en Snickers Milkshake, mycket god! Henriette sitter breve o dricker juice ;D

Jag kan bara saga att ja trivs battre o battre o man chef har ringt mig tva ganger idag for att saga att han tycker att ja gor ett bra jobb. sa blir man ju glad. o fan tur de sa som ja sliter ; ) i morgon kommer bli en spannande dag da ja ska gora mycket nytt sjalv.. har trefftid, morgontrim, boccia.. sen ska ja sitta o gora alla valkomstbrev till flyget som kommer sent .. sen ska ja vara me o hamta gasterna pa flyget o ha transfer. vilken dag de kommer bli!! men kul.

Idag har ja varit pa stranden me o badat, totally red in the face. sa solen tar fortfarande.: D me like! men blev ganska uttrakad av att ligga dar sjalv : P Henriette hade gaster att ta hand om, inte latt att vara sykepleier...

Igar hade ja aven lite sallskap fran England, de var trevligt,.. mycket sot kille de dar ; ) han jobbar pa Senior Frogs, dar vi brukar vara. men de kommer ju stanga snart :/ typiskt!

Helt overraskad av mig sjalv att ja inte har varit ute mer, jag ar ju faktiskt i agia napa. men ja trivs bra har med min dator o milkshake,.. nu ska ja nog spela lite kort med H hennes dator dog pa batteri : P







De e bra nar man mar bra : D


. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0