Timmar

Tycker synd om min kamera.. den lever fan da inte lange till... typiskt. jag som tycker om att ta kort.. tur den dyra kameran funkar fortfarande i afa ; )

Igar jobbade ja typ 14-15 timmar. o sov 4 timmar under natten.. Men allt gick bra o idag nar ja vaknade var ja pigg : D YEAHJJ!hade valkomstmote me alldeles for mycket folk. haha! men ni som kanner mig vet ju min hoga stamma ; ) hahahah! sa tror faktiskt att alla typ 50 horde mig : D sen hade ja byvandring me ca 30-40 av dom.. lika kul varje gang. jag staller mig pa en pelare, bank.. vad som helst : D hha! sen babblar ja pa om de som ska sagas : D jag bara ler o skrattar ja sa brukar de ga.. precis som nar ja skulle ha transfer fran flygpl igar o ja rakade spratta en gummisnodd pa halsen pa en gast. ha fan ja dog av skratt.. hahaha hela bussen liksom.. : D tur dom har humor :D

nu borjar folk stromma in. vi har mote om 15 min. o marie e alltid forst ; ) haha!

Idag ska ja traffa Patrik!!! fan va kul.. inte sett dig sen sunny beach! vi gick pa guideskolan ihop.. o vi visste inte att vi var har bada.. o ja har varit har i tre veckor .. ; p hahaha fan. men de ska bli riktigt kul : D


jag kanner verkligen att jag har hamnat pa ratt jobb! : ) de e la skitbra de.






ha de fint!



jag borjar fa langt har ; )


p u s s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0