Aktiviteter

Ooh! Idag e de nog nagon av dom varmaste dagarna sen ja kom hit! Igar var ja med Walid hela dagen med aktiviteter for aldre. Bara skrattade hela dagen. De som e roligt med aktiviteterna e att du oftast far som ett band med dom aldre och alla bara har roligt. Jag har tex. en italiensk gammal gubbe me vitt brosthar. haha! han pratar italienska.. o ibland spanska med mig. hahaha.. jaa? jag bara ler o skrattar lite ja o sager Gracié, prego och Baffankuló (vetifan hur de stavas) haha! Och jag kan aven rakna till 8 pa italienska nu ; ) lite bra e ja. ! haha!
Idag hade jag Watergym med Walid .. sen hade ja resten av aktiviteterna sjalv.. de var riktigt kul o de var mycket folk : D Sarskilt vid waterpolo da de var 18 st. hade riktigt kul o de slutade med att dom buttade mig i poolen. haha! vilket var bra da de var sa hiiimla varmt ; P Idag har ja kvallen ledig o hela dagen i morgon ledig.
Ska forsoka ligga vid stranden har vid hotellet. o ta lite kort sa ni far se hur de har stallet ser ut.. : ) riktigt stort o riktigt nice.

Har aven bestamt mig for att ja ska ta guidejobbet. Jag fick anda jobbet av flera hundra sokande o jag har ju gatt kursen... Sa lordagnatt flyger ja till Cypern. Ska bli javligt kul!
Hoppas teamet ar hundra ganger battre an de som e har, inte svart att vara de.. och kanske att de finns fler intressen an att roka pa. haha!

Kommer aven en ny tjej idag.. till mitt hus hoppas ja .. for Pavel flyttar till Killarnas hus. fuck! den enda ja pratar me : P haha!

Nej nu ska ja dra-



Haaaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0