Beslut..

Jag ar glad! : D
De kanns mycket battre nu. .

har lite beslutsangest da ja nu har tva jobberbjudande.. ett i Egypten o ett pa kanarioarna.. Men nu har ja bett om deras kontrakt o se villkoren. sen far man val kanske besluta sig inom de. men nu tar de val 2,3 dagar innan man far de. men vill man ha dar snarast borde man ju svara lite snabbare.. ; p
Vitaltour har inte hort av sig an.. dom behovde lite mer tid skrev dom e ett mail. men tva veckor? ..
Men jag vet inte, .. jag tror faktiskt ett jobb som entertainer, animator pa ett hotell passar mig fint. O bara engelska far man prata typ : ) me like!


Nej de e fint vader o ja ska ut o springa nu,. suttit har alldeles for lange..
bara denna ipoden kan funka idag da. ... typiskt.



. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0