det blir bra..

SItter nu har i soffan nere i vardagsrummet. Inte kommit mycket langre idag. pga mina kramper i magen.. :/ Jag kanske ska ta mig ork att ga upp for trappan sa ja kan ta mina tabletter.. De borjade nar jag var o jobbade i mandags pa Tp (eller ja godisbutiken som de nu heter. noll fantasi.. haha) Och jag vagrar,, alltsa vagrar.. att ha kramper nar jag ar i New York, men e de inte Marie's tur sa sag.. Men jag ska vara glad att ja fick tabletter sist i afa. for nagot sjukhus vill ja da inte ligga pa igen i afa.. men va fan. man far la tanka positivt : D

Min syster ar har ocksa. : ) mycket trevligt.. med lille Oscar. Jag ska att lagga upp lite bilder pa dom nar jag sitter vid andra datorn.. Da blir aven Paula glad : D

Kan inte den dar gubben fran vitaltour ringa idag? jag vill ha jobb..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0