. . . .

Ligger o tittar pa Ensam mamma soker nu, inte direkt nagot program ja foljer.. men bara de som e pa tvn jamt nu!
Igar var de Arjangsmaten o jag o Linda akte dit sa vi var dar redan vid elva o oppnade forsta drickan : D we like! jag Emilia o Linda hade otroligt kul for att bara vara 3 pers ; ) fest hos robban, magnus.. bil me arvikafolk o omradet : ) hade kul! vart aven lite efterfest me gammalt mediafolk! :D men mega besviken pa vissa! men men .. kanns bra att aka , men manga kommer ja sakna : D

Jon, Wilhelm o Stefan hade att en fin Indianshow for mig o Emilia idag ; )
Hade en rolig dag pa omradet i dag me.. jag Emilia o Chrille gick runt o yra : D Chrille halsade pa den sneeella heeesten!! ; ) sen var ja uppe hos robban o myste lite med alla killarna o sa hejda. : ) man vet ju aldrig nar man ses igen..

kanske aker lite tidigare till Kopenhamn.. men de marks : )


e sjukt trott..






. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0