Entertainer

Jaa har sitter ja da pa Gran canaria e skiiitvarmt o de e valdigt gott!! : D manga norska barn har nu sa ja har de kul : D ska aven lara mig aktiviteterna, shuffleboard, ping pong, water gym... m. m . vi bor i hus i omradet breve de har massiva hotellet.. vi bor tre i mitt hus, hon ja bor me pratar ja knappt me.. men killen Pavol fran slovakien e rolig och den enda ja typ pratar me.. De ar da inte latt att komma in i en grupp med manniskor som varit team ett tag.. att vara ny ar inte alltid positivt.. Sen den engelska tjejen Claire umgas ja lite med , men hon aker snart.. studera,.. drama school : )
De kan vara svart ibland nar nastan alla omkring dig pratar spanska.. finns ingen respekt for att man sitter dar.. hon "chefen" blev sur forut .. for hon sa nagot o sen fragade varfor ja inte hjalpte till "You never help, always so still".... men da tyckte la ja att hon kankske skulle prata engelska ; ) inte latt. haha! eller kanske som hon sa till claire.. "If u don´t understadn u have to learn spanish, start tomorrow.." som om att de ens finns tid med de ; )
 
Pa kvallarna brukar alla fran teamet samlas .. typ alla av dom roker hasch o tycker val att de e trevligt.
Jag o Pavol delade en liter me Sangria haromdagen o sen gick vi till beachen o badade mitt i natten.. natten efter de hade alla i teamet beachparty.. Could be nice, If people stop being that ignorant..

Vitaltour har varit otroligt sega med sitt svar, .. men sa e de ibland. jag har inte haft internet pa ett tag o nu nar ja kollade har ja fatt jobb ? cypern vantar pa mig om ja vill...
jaaa..
varfor e de alltid sa har ? : P


jag har lite problem med danserna .. de etyp 10 olika som ja ska kunna o sen dansa pa en scen infor massa folk. haha! hej har kommer klumpedunsen... And they are telling me too look sexy. hahaha!


Nej nu ska ja ivag o jobba igen.. Clown o leka me barn... inte sa svart.. men sen e de aven typ 6 olika barndanser som ja bara sett en gang forut.. hahaha! Go Marie!


I morgon innan tio ska ja bestamma om flyget ska ga till Cypern eller inte ?



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0