Jobb : D

Jag bestamde mig idag!.. De blir Gran Canaria. Dels for att dom verkade mer seriosa och jag tjanar mer pengar.. Nu maste jag lana pengar for att ens komma ivag pa de har jobbet.. sa battre med mer pengar : ) De e jobb som animator/Entertainer dom visste inte riktigt om ja ska vara i mini club eller ta hand om sporterna med de aldre an, antaligen lita av bada : ) bara roligare. sen har vi nagra kvallsshower ocksa. jag hoppas de kommer bli riktigt kul.. jag kommer da jobba lite pa tva olika hotell : ) Sa nu aker ja redan nasta vecka. dags att tvatta.. har ju inte ens packat upp mina resvaskor an, for har liksom inte plats i garderoben har ; ) kanske ska kolla igenom kartongerna i kallaren me, vore kul o se vad man har for klader egentligen : D
Ska ju hinna me Arjang pa lordag ocksa, maste saga hej o hejda i fyllan o villan. Marie, bli fan inte bakfull .. de har du inte tid me..

Tack mormor!
Och tack mor o far sa ja kom ivag pa guideskolan : )


Jag tankte att jag skulle vara snall idag o faktiskt stada lite ; p . inte ofta de hander. haha! men nu har mor o far varit borta i en vecka i Osterrike, o kopt me sprit till mig , lite snall maste man ju vara : D


Nee om man ska borja kanske.. ska nog ringa syster sen me.. ta en tur dit sen om hon har tid .. o om ja hinner : D


Foretaget jag ska jobba for :
www.fiestaconsulting.com

Om de funkar.. sa lite bilder av dar ja ska jobba.

http://www.anfi.com/en/multimedia/virtual_tours.htm




stada, tvatta o leva lite : D


. p u s s .




Kommentarer
Postat av: Marie

MEN... Vi måste ju ha en filmkväll innan du åker.. Har ju inte hunnit med det än.. Vilken dag åker du? Hinner du? ;) Hör av dej om du har lust och hinner, jag är hemma! Puzz

2009-09-17 @ 13:48:32
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com
Postat av: Marie

Tjaa! nej tror inte ja hinner tyvärr :/ men ring mig under máten så kan vi ju hinna säga hej o hejdå i afa ? : D pussss!

2009-09-18 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0