klar for att resa : )

Vill bara saga att nu e klockan snart halv tre. Da kommer Pernillas o hennes mor.. hon ska kora oss till Arjang.. for darifran ska vi ta bussen till oslo : ) o sen ja flyg.. forst 8 timmar.. sen vantetid i philadelphia i 4 timmar.. sen en timmes flyg kvar bara . : )

Nu har ja i afa packat klart. typ precis blivit klar : ) jag skulle vilja ha med mig en bok ocksa.. men eftersom alla mina grejer ar nerpackade i lador i kallaren.. vet ja inte ens om dom e har eller i kartongerna hos mormor.. o jag ar da lite radd for att ga ner i kallaren sjalv mitt i natten faktiskt ; )

nej nu e de smadoling kvar.



hoppas ni sover gott!


. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0