Packning..

Mjaa har sitter jag fortfarande.. har faktiskt inte kommit sa mycket langre : P .. haha! Knappt borjat packa o klockan ar snart tio, men jag tycker de e battre att spara packningen till sist.. da gar den liksom fort.. dom sista gangerna har ja aven varit full nar ja packat, de funkar riktigt bra : P
Lite svart att veta vad man ska ha med sig.. vadret e ju som de e ..

kramperna i magen har val inte direkt blivit battre.. men far la pillra lite..

jag var sa smrat forut me nar ja hade gjort iordning ett album i itunes med musik ja skulle lagga in pa min ipod.. skulle sen gora de albumet till manga sma, sa ja kan dela upp de lite mer.. men da rakar ja ju radera hela javla albumet. haha!! fan. bara att borja om : D


Gubben fran Vitaltour sa att han skulle forsoka att hora av sig innan ja akte..vilket maste vara idag da.. jag har inte hort nagot.. kanner mig misslyckad.
Typ alla fran service o co som sokte till Detur fick i afa intervju, jag fick inte ens de... e de for fel pa mig da?

jaa Mike kanske skulle ta ditt jobberbjudande ? ; D hahaha.. varldens seriosaste me..

skriver sen igen om ja hinner .. innan ja aker.. inte bestamt mig om ja ska ta med mig datorn eller inte..





Keep the fire burning. u will succeed .

Some pics from san fransisco..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0