Rastlos.

Ok Marie, vilket liv du lever jamt nu.. Inget jobb.. Inte manga fler som e arbetslosa har i Arvika som ja kanner, sa har ju inte direkt mycket att gora heller..
Men jag var duktig o var ute o sprang i morse : ) sen skyndade jag mig att duscha o byta om for att traffa min kusin Mona som ja inte traffat pa jatte lange..

Men sen efter klockan fyra har ja inte direkt haft nagot att gora. kul att bade ja o min bror har hemma e lika uttrakade.. vi gar mellan tvn o datorn typ.. sager ju lite att ja nu ligger med datorn i knat o ser pa MTV, Scarred.. dom bryter armar o ben hej vilt. men finns endel snygga killar me ; ) men snart e de valla 2 and a half men........ Love it!

Jag ar sa fruktansvart rastlos . sa om nagon vill komma till Arvika i helgen eller om ja ska ta Leanders erbjudande o komma till han i helgen : ) ja vem vet.. jag har i afa inga pengar . . trakigt nog .
Jag forstar inte hur folk kan vara arbetslosa mer an en manad? jag har varit de en manad snart o ja dor.

Men jobbet med vitaltour har inte skitit sig an iafa. dom behovde bara med tid. sa nar ja far veta om ja fatt de jobbet eller inte.. de vet ja inte. men snart hoppas ja. O ja hoppas sa klart jag fatt jobbet ocksa ; D Man kan ju halla tummarna i afa..

kanske ska forsoka lagga mig i nagorlunda tid idag.. mysa lite me katten me : D lilla galna Tarzan!




go natt.

Kommentarer
Postat av: Mirja

Hej Marie! Är du i Arvika nu? Om du är kvar på lördag borde du verkligen bli med mig till Jennie där resten av brudarna är! Vet inte om det blir utgång men hänga ska vi iaf! BLI MED! Har inte sett dig på år & dag! Puss! :)

2009-09-11 @ 01:13:17
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: Marie Borg

Lugnt ja e pa!! har inte rad att folja med om ni gar ut. . men ja kommer garna o halsar pa alla . var ju sa himla langesen. ringer dig ! puss

2009-09-11 @ 14:31:15
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0