<3

for mycket tid.. alldeles for mycket tid.. man tanker ju som en javla tok.. o kanslig blir ja.. nej fan de behover ja verkligen komma ifran : p vilken tok man blir. haha!

Varat avslut nere i Sunny Beach vart ju inte precis sa bra.. jag saknar honom! de har ja verkligen insett.. och avslutet vi fick var ju som ovanner. Men antligen kan vi prata o han kan prata kanslor.. De kanns sa javla bra!! jag sa tack for att du ens ville prata med mig.. mendu sa, nej de e ja som ska saga tack for att du prata me mig.. va fel allt kan bli? Saknar dig o vill att vi ses snart,.. vilket vi inte kommer gora da vi antagligen kommer resa till olika lander nu :/

Idag har jag varit ute o joggat igen sen inte hant sa mycket mer..haft varldens huvudvark, kanske beror pa att mina dagar spenderas framfor bade datorn o tvn.. ofta samtidigt. roande..? ibland. haha!

I morgon ska ja iafa till syrran : )


jag tror ja har fatt jobb ?


. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0