Tikitiki

Igar blev de middag hos mormor : ) hon ar snall o ville bjuda mig o Mikael pa mat! de var mycket gott! tack sa mycket snalla mormor!

Sen blev de att traffa brudar som man inte sett pa flera ar. det var kul! gick in pa tiki for mina sista pengar.. men de hade faktiskt kunnat varit roligare. En kille som var sa himla sot mot mig o sa att han var stolt over mig typ, tack ; ) jag svarade med att.. jo jag ar ju inte 14 utan 22.. Var inte direkt manga man kande.. traffade sa klart folk ja kande nar dom stangde.. : ) typiskt. ja e sur pa de e att nar ja betalade in mig for mina sista pengar ville ja ju att de skulle vara vart de ; p ... men de var de faktiskt inte riktigt.
men men sa e de ibland, man kan inte alltid ha de roligt : D

Borjar bli riktigt nojd med mitt har. dom som kanner mig vet hur mycket jag fixar med de jamt . haha! borstar de val 10 ggr. per dag typ ; )far panik nar de inte e borstat assa.. de ska bara bli lite langre : D far ar ska de inte i nagot mer fejk har inte ;p hoppas ja. hehe..

rastlos.. men nar e ja inte de..
ser pa trinny and susannah - den nakna sanningen. sjuuukt! sadant program skulle nog svenskar aldrig gora : P



fattar inte varfor ja alltid far fyllehicka nar ja sover har i huset hos mor o far? var liiiite svart att somna,, haha..





. p u s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0