Electric Zoo Festival Saturday

Mjaa. datorn la bara av när ja försökte lasta in bilderna. får se om de går bättre den här gången. Jag borde egentligen sova, så ja kommer in i en bra dygnsrytm. men .. svårt när ja somnade direkt på dagen förut : P
Går inte direkt som jag vill de här.. jag och den här stationära datoren här uppe är kanske inte så goda vänner ; p

Fick ett sött mess av Emilia me förut.. när kommer du hem, du har varit borta länge nu. så söt hon. men är glad att man har vissa vänner  : ) blir kanske att träffa henne till helgen.. eller vad ska man hitta på. inte ut i afa.. o pengar har man ju kanske inte direkt gott om ; p


    
Trötta, försenat flyg till NY..                    på festivalområdet. Fick otroligt många komplimanger
                                                             pga. mina skor, fick även smeknamnet, Shoes.


Tänkte jag skulle berätta lite om festivalen som vi var på i New York på Randall's Island. De var inte alls långt att gå eftersom vi bodde i Harlem (Norra Central park) .. visst de var väl egentligen långt men om man räknar så mycket som vi gått så e de ju nästan inte klokt : P Vi krossade även en bro.. triborough Bridge, Lördagen var vi uppe jätte tidigt o var väldigt förväntansfulla så var där när de öppnade vid 11 am . Gick runt på området lite o kikade . Gick in på VIP området.. vi hade ju ändå köpt biljetter dit. Köpte oss lite vin o relaxade. Gick till en av dom två bra scenerna, de fanns fyra. Där vi lyssnade på två band Second Sun och Chris Lake.. Otroligt bra! Lördagen blev väldigt seg till en början tills vi satt på "kullen".. typ de enda stället på gräset där de fanns skugga, då de nästan var för varmt i solen.. Phu! (Hörde förresten att de då regnade i Sverige ; p )
Efter ett tag började vi småprata me några killar.. vilka jag tillome hade lite gemensamt me. Dom var imponerade att ja hade bott i Tiburon/Belvedere.. då han ena hade bott i Mill Valley.. vilket är otroligt nära! KUL : D Ena killen tyckte att mitt namn var tråkigt o så vanligt sa ja skulle få ett smeknamn "A hot girl needs a hot name".. dom kom fram till Benny..?? hahaha.. Blev att vi hängde med dom mestadels av kvällen.. Till Kaskade, deadmau5 och Armin van Buuren. Men sen väntade ju så klart BENNY BENASSI!! Han var ju själva orsaken till varför ja ens åkte till NY : D Vi trängde oss fram o till sist va de front row som gällde o det är väl inget mer än att gilla läget. Kanske förutom all svett. haha!
Insåg även den här första dagen att.. När jag o Paul dansade på bordet var de strängt förbjudet.. Men att röka på allt möjligt o ta piller var helt ok.. hehe! ... Marie, du är inte i Sverige.. eller ja, Bulgarien o dansa på bord eller bar ; )

shit nu ska datorn startas om. jaja. får skriva om söndagen i morgon då : D

 

godnatt nu ska ja mysa me katten! nys nys..

 

. p u s s .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0