Ny Blogg : )

Neej. nu tyckte jag de var nog med den gamla bloggen, dels for att ja insett att jag ar val typ den enda som anvant den typ av blogg och att den funkade ju knappt att logga in pa langre. man kan val trottna ?

Har haft en helt underbar sommar nere i Bulgarien. trodde nog aldrig att jag skulle komma tillbaka dit faktiskt.. Har ju redan varit pa semester dar tva somrar forut... Men ar otroligt glad for att ja tog chansen .. akte ner o jobbade i bade Golden sands o Sunny Beach.
Pa ett vis kanner jag mig dum for att jag bytte, visste inte att jag var sa omtycka av alla bulgarer omkring mig nere i Golden.Koko Den storsta bossen kollade pa mig o sa att han kommer o sakna mig for att ja verklien passade in o jobbade bra.. inte daligt de?har aldrig traffat en man med sa mycket respekt.. o min chef pa Bonkers skjutsade mig, betalade for mig fast jag skulle lamna dom o aka ifran dom?.. mjaa.. man kan ju sakna dom ibland : ) Men angrar mig verkligen inte en sekund att jag bytte till Sunny Beach tiden dar har gjort hela min sommar. Jobbet pa Hc.Andersen var saklart inte alls lika kul som Bonkers , och stor skillnad pa Dj's, musik o bar...Men vannerna, stallet vi bodde pa.. (Tack Kim, for att du orkade sta ut med mig ; ) ), utestallena o bara att de fanns sa mycket mer har gjort att min sommar blev sa himla bra!!
Min sista kvall ute pa den glade viking med Therese o Victoria blev aven en av mina basta. jag sa hejda till alla ja kunde.. folk fran amora, hc, glade viking o aven mina pizzagubbar :D dom var sa sota o kramade mig hela tiden.. (Neeee jag at inte mycket pizza ; p )  o Jonny o Matt kom o sa hejda ... jonny kommer nog visserligen inte ihag allt.. haha fyllekaja ; )

Min hemresa blev ju lite special me.. eftersom de blev nagot fel med mitt flyg fran Apollo.. (GRRR)
men till sist fick ja en hemresa bokad.. o smidig som ja e sa tanker ja alltid att.. Jaa vi var ju ute hela natten till halv sju.. tankte att vi sover en timme,.. till alltsa halv atta. sa ja skulle hinna packa klart, duscha o gora mig iordning.. Men jaa.... jag vaknade 09:50.. min transferbuss skulle da ga 10:20.. BRA MARIE, BRA!!
Jag hann packa, glomde sakert nagot.. men kom ivag till bussen i tid men stank sakert sprit o lortig var ja som satan.. vetifan va ja hade gjort under kvallen? vad e de med mig o flyg o alltid fuck de upp ? haha.
Sa kom hem nastan tva veckor tidigare an vad ja hade trott.. vilket inte gjorde mig nagot : )
pa vagen "hem" blev de aven en finlandskryssning o en natt i sthlm, mycket minnesvart de ; )

har i Sverige har ja nu gjort sa mycket ja kunnat for att inte bli uttrakad pa att vara arbetslos,.. traffat syrrans nyklackta unge.. Oscar, lekt me andra ungen Rasmus, jag har ju inget val ; ) barn bara alskar mig. haha! Varit i Arjang hos robban, vi hade myskvall med leander o luthander.. alldeles for mycket mat, efterratt o chips me dip. men myyycket gott! ute o festade loss med en gammal rival.
var aven sist helg hos Emilia i Arjang o hade de kul ,festade m bowling.. , slappade o spelade wii :D
haft lite promenader me pernilla ... o umgatts me Linda, vi umgas alldeles for lite..

Men nu i morgon kommer mitt huvud fokusera mot nasta resmal.. New York!!! hit ska vi. www.electriczoofestival.com vi ska bo precis vid central park : ) kommer bli skitbra..


nu borjar jag kanske bli lite trott.. dags att sova snart.
Hade intervju med vitaltour i fredags o han sa att jag skulle fa reda pa om ja fatt jobbet eller inte innan ja aker. far se.. i morgon ar sista dagen i sa fall. hall tummarna for min del!



. puss .





Golden Sands.
Fina stranden i Golden Sands.




Bonkers.




Therese I MISS U!!.. galen kvall me tyska killar som rakade bena. men snygga va dom ; )




the sun is rising in golden. Dom firar 1 Juli med att se soluppgangen.



7 tyska stammisar. helt galna o sa javla roliga ; D... but a little bit dangerous, too many Blow jobs there. haha ; ) de kan tolkas..


Alicia.. we rock : D



jag, Malene o Nikita. : )

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Snacka om galen kvall sista kvallen.. Hade helt glomt bort att du forsov dig! haha.. Jag saknar fortfarnade ett helt album med bara de dar solglasogonen! haha.. Puss puss babe

2009-09-17 @ 17:26:36
URL: http://tessso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0