Electric Zoo Festival Sunday




Oh inte mycket sömn inatt inte.. söta katten som ville mysa med mig! <3 Kom o väckte mig i morse också.. lite jobbigt när han tog tassen under täcket för att pilla på mig så ja sklle vakna.. O skulle få tag i min hand hela tiden så ja kunde klappa honom på huvudet : P men men va gör man inte för djuren : ) väldigt synd man är allergisk bara!


Joo Electric Zoo Festival Sunday va de nu ja  : )
Vi tog de riktigt lugnt under dagen . mest slappade o drog till festivalen runt fem. så vi skulle orka med hela kvällen,.. and with the right party mood : D Idag tänkte vi att man kanske ska vara inne på VIP lite så man faktiskt använder upp pengarna för att ha köpt en dyrare biljett.
Började med att sitta ner o lyssna på Steve Angello riktigt bra musik. Sen så går de faktiskt inte att sitta ner särskilt länge när du lyssnar på sån här musik..haha! så vidare upp o vi stannade på VIP hela kvällen lite mer plats där.. lyssnade då på Markus Schulz, Ferry Corsten o så klart David Guetta! Vi fick drinkar hej vilt o kvällen blev verkligen jätte lyckad.  såg även min drömkille vilket gjorde att ja o Pernilla kom på en briljant idé vilket inte funkar så bra idag. Då jag fattat att dom från usa inte kan ringa till min svenska mobil.. Jaha, de var den snygga killen de. haha! min vanliga tur.. men men what to do! :s Blev även så att vi skulle dra på efterfest med två killar,.. Men sen fick vi någon knäpp istället o gick hem!.. O åt flingor, o tappade mjölk i golvet.. som sedan fyllde hela kylskåpet.. Vilket ingen pa hostellet vet. haha! Eller ja dom har väl märkt mjolken men dom vet väl inte att de e vi, hoppas ja ; )

Festivalen var verkligen lyckad o det var många som sa att de fanns en liknande i Miami, kanske får bli den nästa år..





Nu ska ja faktiskt sätta på mig trännigskläder o ut o springa lite. de behövs. Sen ska ja nog träffa min kusin, Mona. Fett nice.


see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0