Sågudden

Sitter här nu o vet inte vad ja ska göra riktigt.. de e så mycket så jag vet inte vart jag ska börja..

Idag har ja i afa varit en snäll flicka : D Jag har dammsugit o skurat hela huset.. dom som känner mig vet att sånt inte händer ofta ; ) men man vill ju vara snäll,,.. dom ska ju inte behöva komma hem till damm! jag har även tvättat .. inte de att ja har mycket tvätt.. men en lillebror på 20 har de.. hmm ja ? haha! påminner mig om att ja borde hänga upp den sista maskinen. . .

Jag tog med mig Pörnill ut på en tur för att fotografera, I need that sometimes! ´: D särskilt nu när min kamera funkar igen.. : D köpte ju en adapter i USA . vet inte precis vid de här tilfället vart ja lagt den men. haa! man kan ju hoppas att den ligger kvar i resväskan ; D De vart en spännande tur då vi i slutet av turen insåg att jag hade tappat min mobil.. sågudden o stadsparken e ju inte litet heller, men en tur igenom fick de bli. dock fann vi ingen. Men en snäll tant vid namn Gunvor hade funnit den! tack gudskelov för snälla människor!!:D
Sen var ja hos Jennie lite o stre o såg hennes lägenhet.. väldigt längesen man såg henne. de blir ju så : D

nej fylla i papper från arbetsförmedlingen .. vart e dom nu då? :s hahah! klantarsle..

sova vore inte fel heller.. e trött..
















jäää gillert.

. p u s s .


Kommentarer
Postat av: Therese

Va mysigt med svensk sommar! :D Och ja sa kalrt du forstar, det ar ju du!

2009-09-18 @ 17:38:37
URL: http://tessso.blogg.se/
Postat av: Marie Borg

Therese .. sommar o sommar, host ; ) haha! men nu aker ja mot varmen.. me like!!!



puss!

2009-09-18 @ 22:19:43
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0