Viva La Bam!

Sanna ord är inte alltid vackra, Vackra ord är inte alltid sanna!

Har nu faktiskt raderat over 8000 bilder pa den har datorn!! sheet. alla mina bilder liksom. som tur e har man lagt upp mycket pa facebook om man vill kolla lite : D men de e sa att ja ska fa plats med nya bilder, nya aventyr : D Snart borjar de liksom!
har inte gjort alls sa mycket som ja borde gjort idag. men what to do. Syster, Ramsus o Oskar kom pa besok.. sista dagen innan man traffar dom pa lange da vill man ju faktiskt vara social : )
Pernilla var aven har en liten svang.. men hon far att folja me mig pa en liten tur i morgon me : ) man gor ju allt for att forsoka traffa sina vanner innan man aker : )
Jag har inte ens borjat packa min vaska, men som vanligt brukar ja gora de i sista minuten : D ska nog ga o lagga mig snart sa ja orkar upp lite tidigare! : )


Jag bara hoppas att du far jobb vid mig .... : D



Ser pa  Viva La Bam! Totalt absoult min humor!


En vän är den som vet allt om dig och ändå tycker om dig!




Emilia o Sara... vaaaldigt langesen.





Nej nu ska ja sova.. maste for att orka i morgon. vet att ja inte komma sova mycket pa bussen.. o att somna pa flygpatsen igen.. nej Marie, de far du inte!!



. p u s s .

Kommentarer
Postat av: sara

Var inte igår precis =)

2009-09-22 @ 00:43:13
Postat av: Marie

Jävla sexigt faktiskt! haha! ; )

2009-09-22 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0