frascht

Igar blev ja bjuden pa gulasch av mina snalla slovakiska grannar. dom sa att dom hade statt o lagat i flera timmar. men de var faktiskt gott! ; ) vilket ja ska erkanna att ja kanske inte trodde de skulle vara . haha!
helt glad att ja har sa bra grannar. men sen har vi ju en som saklart e helt cp o vem bor inte granne me han ? jo jag. min vanliga tur. som klagar om man rakar hoja musiken vid sju... som ja gjorde idag. sa ja rakade skrika at honom genom vaggen. haha!
Vi har aven riktigt mycket mogel i lagenheterna eftersom de blir fuktigt. nagra fick tillome byta lagenhet for att de hade borjat vaxa svampar ur moglet?? frascht va. japp. och har bor jag :D

Nu har aven cecilia kommit ner, mycket glad for det!! hon ska borja gymma me mig me, yes! kanske ja inte e sa lat langre ;P var ju dar i dag i afa.. men har sjukt mycket problem med nacken igen. men var hos en massor haromdagen.. Oh massor tanker man ju .. va skont. men satan heller. haha! gjorde ooont. har sjukt manga knutar i ryggrad,nacke o pa vag till huvudet, inte konstigt man haft huvuvark :P
Sa maste dit snart igen sa han far klamma..

Var ute i lordags.. var ju langesen nu typ :P men hande inte sa mycket.

har aven klippt mig. gonna show u a pic.



neee. de far ja visst gora en annan dag. gick inte att ladda upp. typiskt.



see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0