My Life.

Tack for julklapparna!
o tack for gratulationskorten!
Vi firade mig i onsdags genom att gå på Italiensk restaurang o ata treratters. Jag, Jeanette, Tina o Kari. fick present av Jeanette, jættefint fat som hennes mor har gjort! O så fick ja present av Stina, en trøja :D niiice!

harh aft en bra vecka, men ibland e de lite att gøra. VI ska få ner två st till guider till den 15e. o har hørt att min kæra van Therese från sunny beach har fått erbjudande. fan va nice de vore!!

Så den har snodde ja av Therese :P


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag var på reseledarskola i Spanien o var i Danmark på danskakurs. Jobbade som bartender i Bulgarien, både Golden Sands o Sunny Beach. Åkte till New York med Pernilla på Festival , Electric Zoo Festival. Før att se min absoluta favorit DJ Benny Benassi. Såg massa mer bra Djs som David Guetta, Armin van Buuren o massa fler.
han jobba som entertainer på Gran Canaria, Anfi del mar. 10 dagar ; ) innan ja fick jobbet med vitaltour på Cypern, Agia Napa. Har rest sjukt mycket i år o det hær ær ett år som før alltid kommer ligga i minnet!

Vilka länder besökte du?
Sverige, Norge, Danmark, Spanien ggr 2 , USA , Bulgarien, Cypern.
Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer pengar : D
De stunder från år 2009 som du alltid kommer att minnas?
Alla resor jag har gjort kommer jag att minnas. reseledarskolan som har gjort att ja sitter dær jag sitter nu, kontoret på cypern : ) och att vara bartender o dansa på baren med en græddfylld dildo. hahah! Och kommer aldrig glømma att ja sett min favorit dj spela live, o jag var dær :D
Vad var din största framgång 2009?
Att jag vågade læmna den lilla staden jag bodde i . før att komma mig ut i værlden
Största misstaget?
jag kan nog inte sæga att ja gjort misstag. eftersom allt negativt har alltid blivit till något positivt i slutændan.
Var spenderade du mest pengar?
skulle vilja sæga resor... men e nog klæder.
Bästa Konsert?
Benny benassi. eller ja.. hela Electric zoo festival.
Bästa plagg?
kan man sæga transferskor? ; )
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hela året har gjort mig glad! før att man har upplevt så sjukt mycket.. o man vet att ens riktiga vænner finns kvar dær hemma : )
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Varje gång man byter destination læmnar man alltid sjukt mycket bra mænniskor.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
follow the leader...... Pokerface - Guideskolan . Tyska låtar från han som upptrædde dær ja jobba i golden sands. O alla danska från HC i sunny Beach. Och så klart nu alla cypriotiska låtar som ja nu faktiskt børjat gilla (efter alla lørdagar på Piazza) Och Stereo Love från Senior frogs.
3 ord som beskriver 2009?
Super duper spontant!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
The happiest year of my life.
Något du önskade dig och fick?
nya upplevelser o att møta nya mænniskor.
Något du önskade dig men inte fick?
mera kærlek :D från vænner eller gubbar :P
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nee. så kan man inte tænka : )
Vem saknade du?
vanner hemma som man fortf. har kvar : ) familjer får væl en tanke eller två ibland ;p
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer..
Vad önskar du att du gjort mindre?
Kanske dragit ner lite på alkoholen : P
Vad gjorde du på din födelsedag?
kmr jag faktiskt inte ens ihåg, øver ett år sen nu. var væl kakor o paket :P 
Vem var den bästa nya personen du mötte?
Hela ^Familjen^ på reseledarskolan. alla ja jobbade me i Bulgarien. Størst Plus tll Therese : ) o Eline :D
Hur tillbringade du julen?
Åt mat med mina gæster på hotellet dær ja jobbar . 




Lite om mitt år : ) det har hænt mycket mer æn alla andra år jag har levt! :D

Man kan sakna folk ibland. men ibland kænns de inte stor mening i att gøra de. e de riktigt vænner ser man snart igen.  vill man så kan man .


nu ska ja nog hem o vila lite innan jag ska på møte vid 3 !
Ikvæll ska ja umgås me Loucas tror ja.


see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0