Snopp

Fredagkvall = Jeanette , rodvin, choklad, chips med dipp o internet! kan la fa inte bli battre : )

Idag har ja jobbat mycket o de var bra o kul : ) trefftid, kontor, mote o tva trefftider till. dar dels en gast forsoker ljuga ihop massa om mig for chefen! tur tina kanner mig! hon forsoker fa tina att tro att ja sagt massa? fiiin.
Sen har ja aven idag insett att ja tappat bort mitt visakort. jeevlakul faktiskt : ) tar val ett tag o fa nytt. haah! men men klantar man sig sa :D

Har nastan haft besok varje kvall av Loucas : ) trevle de val : ) men idag e han ute o blir full o ja e en duktig flicka ; )

ja o snart blir jag 23 da.. inte lange kvar : )

fan ger rodvin alltid huvudvark eller?typiskt.



Ja o forresten bara sa ni vet da . jag fick hora nar ja flyttade hit att de gar rykten fort i lilla ayia napa.. oh ja, nu har ju de har kommit till mig . En mor pa zorbas (24hour butik, dar ja ofta handlar!!!) har gatt o sagt till chefen pa hotellet dar ja jobbar mest.. ja hon har da sagt att... "Den svenska guiden for vital har gatt o tagit min 18ariga son pa snoppen" hahahahahaa wtf. liksom. skulle ja gjort de nykter en dag pa zorbas da eller? ja den e fiiiin.



btw. just nu mar ja javligt bra : ) blir kanske ut i morgon m stina.


see ya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0