happy new year.

Sitter pa Kalypso. I'm bored : P
men snart ska ivag till romeo inn o ata frukost me Ole (min gast) o Jeanette (fran fritidsresor) ; ) detta gillar vi.

Nyarsafton var sjukt bra! blev middag pa den italienska restaurangen De medici, god mat o gott sallskap av fritteganget. : ) Jeanette, Jesper, Karin o Paivi. mycket vin o god mat.

vi satt pa the square nar jag hor att nagon pratar o tror de e lang tid kvar tills kl. e tolv. (i afa en kvart) haha! men sen borjade dom skjuta raketer.. oh ja bara .. E KL TOLV? haha!
Vidare till Kalypso o hamta stina. Blev The Airline. satt o snackade me nagon kille fran england. jag sa sakert nagot intressant. haha!
sen drog vi till chameleon o Piazza. Traffade puddingen ; ) me like.

dagen efter var mindre rolig o ja gjorde inte ett skit forutom att ata mcdonalds o chips med dip. :D

nu e ja ledig anda tills mandag. jag veti nte vad ja ska hitta pa ? vill ha bil.



GOTT NYTT AR!


see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0