Katt : D

Igar sag vi igenom en hel serie av The Hills. OMG jag blev helt fast.

Lordag sa blev de ut for mig o stina, forfest pa 2 pers. : D men vi har alltid lika kul anda. sen blev de Chameleon en liten stund.. o sen blev de Piazza. dar ja nastan tappade bort stina direkt.. eller hon tappade bort mig. haha! Træffade Loucas o stod dær me hans vænner. haha førsøkte fixa en dejt me hans ena kompis till Linda nær hon kommer ner. haha!
Jag fick skjuts hem . insåg att ja stod o inte fick upp min dørr men tittade upp o ser numren. 111.. oida. hahaa. jag bor ju på 112. tur han inte vaknade han som bor dær :P
Sen fann ja en katt också vilket ja tyckte var jættebra, kompis!
haha.. sen kom Loucas tillbaka o tyckte att de var lite æckligt att ja hade den dær katten inne hos mig . så han sa liksom.. att ja fick vælja mellan han o katten.. før han tænkte då inte stanna om æckelkatten skulle de.. haha!
Ja, o ja vaknade ju upp med katten i sængen! hahaah!
Men de var en bra kvæll,

søndag var fetdag . alltså ja skæmtar inte.. så får ja inte fortsætta. McDonalds, chips med dip, glass .. o sen pizza. hahahaah! o låg o kollade pa tv heeela dagen hos Stina.

blir gym here I come, men idag jobbar ja så mycket så hinner nog inte ens dit. o nu måste ja åka . ska hinna jobba lite till på alla tre hotell innan ja slutar før dagen : P


børjar bli trøtt.. zzzova.



seee ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0