Naajs.

Sitter hos jeanette o har hygeaften : ) men borjar bli ltie trott nu.
vi har sett en film ocksa, Knowing. daligaste filmen ja sett pa lange. fy fan for ett daligt slut!!
Annars har vi mest softat framfor internet, som vanligt : P

men ja kan bjuda pa nagra najsiga bilder..

men funderar pa om ja ska fortsatta me att skriva har .. inte manga som laser anda langre ;P ...










Jag o den sota katten som har kommit in till mig :D


Saturday.



I morgon drar ja o jeanette pa larnaka marked. sa e nog dags att hoppa i sang snart!
Hoppas alla har en bra helg. sjalv lir min lugn, de va la langesen : D




see ya!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jeg læser hver gang du ligger noget op :-)Og fik mig lige endnu et grin nu jeg genså billederne fra i aften. Tak fordi du er så sød og en god veninde, hygger mig altid i dit selvskab. Glad for at have lært dig at kende.

Knus og godnat.

Glæder mig til vores søndagstur i morgen :-)

2010-01-23 @ 23:55:02
Postat av: anita Borg

läser visst varje gång, ha det så trevligt på marknaden i morgon, handla riktigt mycket nu, men det behöver jag nog inte be dej om. kram

2010-01-24 @ 10:53:55
Postat av: Anonym

hahaha mor : jag handlade inte så mycket faktiskt :D men lite .. hihi!



Jeanette : ja de har varit en bra weekend : ) snart får vi dra ut i Larnaka . yummie ; ) hahah!

2010-01-25 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0