pics


I got a redbull and vodka up in my hand...

Min forsta kvall ute i Dubai. Jag o Emma
Nojd over att jag fick pa mig dom skorna...









Och jag har nu da blivit brunett igen for den som inte visste ; ) what u think?



nee for o chilla bort febern ska jag nu ata lite smorgas med philadelphia o se lite one tree hill : )

ska forsoka ta mer bilder, men inte latt nar man bara antingen har en systemkamera som man inte orkar bara med sig. eller blackberryn som inte ens kan ta bilder i morkret ;P




P U S S

Kommentarer
Postat av: Linda

Jääääävlar vilka heta skor!! ooooh! :) Å btw, du passar skitbra som brunett ;) Puss å kramis

2010-11-13 @ 12:52:53
URL: http://www.grodislinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0