pjucks

Linda : kan lova dig att skorna inte ar dom skonaste jag har gatt i ; ) inte mina heller.. ca 2-3 strl for sma :D
Men ska man vara fin far man lida pin.

har dock kopt mig ett par egna hoga skor nu : ) mycket snygga och bekvama, far lagga upp bild pa pjucksen.
idag gick jobbet as kasst och jag funderar pa vad fan jag gor for fel ? ;P inget enligt Frida. haha! men ok!

Mar faktiskt helt bra idag och det blir nog bio med Malin nu for att i afa gora nagot en lordagskvall har i dubai.
som alla kanske inte vet sa borjar ju helgen i Dubai pa torsdag.. sa lordag har e som sondag hemma.. so nothing happens! forutom att hela javla dubai befinner sig i Abu Dhabi pa Formel1 ... jag missar ju allt for att jag jobbar, damn!
Men antligen sa glad att jag borjat lara kanna lite folk : )

lite svart att somna om natterna med... kl 4 ? hmm

nneee... nu far de la ske nooooee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0