Tjoo

Har inte haft tid att skriva har, for har inte varit pa datorn har hemma.. Och kan ju inte gora det ifran jobbet.. eller jo kan, kan jag val... man ah! darfor jag inte ringer sa mycket hem heller aven fast det ar gratis , for jag kan ju knappt saga nagot vad jag tycker eller tanker anda : ) for alla hor..

Det har varit halloween och jag som alskar att kla ut mig blev inte riktigt bjuden till nagot stalle, och hade inget att kla ut mig till.. Blev medbjuden av en snubbe men visste inte riktigt om ja hade lust att aka sjalv sa det blev film med Malin o Frida istallet : ) at massa tacos o snackade.

Nu har det kommit 5 nya sen jag kom.. sa vi ar riktigt mycket folk nu.


I fredags var hela tjejganget till nasimi som liger ute pa palmen har i Dubai. Ett stalle man festar pa under dagen, hade jattekul! Men sen pa kvallen orkade jag inte langre och drog till Eddie istallet.. slutade ju som det gjorde, suck! men men..

Ar annars mest ganska rastlos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0