yum yum

Inte latt att blogga ... hemma funkar typ inte internet sa bra..ror jag den 1cm nu sa forsvinner internet ;P och pa jobbet anvander jag inte min blogg pga lite olika skal.

Det har varit lite upp o ner med allt men jag kanner att jag tar d som de kommer sa far vi se vad som sker :D

jag trivs bra med det mesta. det enda jag onskar ar mer pengar. haha! och lite annat... att en viss person svara pa mitt mail kanske :@

Nar jag kom hit var det sammanlagt 4 st tjejer och jag kom jattebra in i gruppen .. 2 av dom har ja umgatts med nastan konstant sen dess.. men dom har ju sagt upp sig nu o kommer flytta nasta vecka :/ men jag vet att jag alltid kommer vara valkommen till dom :)
Det har borjat 3 killar sen jag kom men alla har redan hunnit aka hem, forstar gott varfor!

Det mesta man gor har i Dubai e att festa. sa det blir att nagra ggr i veckan, men det ar bara kul . man traffar ju sa mycket nytt folk.. en del vettigare an andra :p

I onsdags var ja hemma hos en kille som jobbar som kitesurfing instructor..  Varldens snallaste kille som hjalpte mig ifran ett ackelfyllo! cant thank u enough!
Han sa att han borjade kanna sig sjuk.. vilket slutade med att jag med var sjuk dagen efter.. och har sitter jag 2 dagar efter o har fortfarande feber o det ar helg :( rolig day off jag har haft,,not! men men sa e de man kan inte alltid ha d kul :D

nagot dom andra tjejerna har smittat mig med e att dricka cola.. dricker alldeles for mycket cola nufortiden. OMG!

Eddie e sa himla sot sa jag jamt vill ata upp han ; )

enough for now!





baaaaaaajsa.lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0