det gick bra.

Hinner inte skriva sa mycket . men idag var forsta dagen : )
Man ska normalt fa in ca 12,13 bokningar per dag. jag fick in 9 plus den igar.. sa 10. vilket var mycket bra for att vara nykomling : ) sa det later ju riktigt bra om det fortsatter sa : )
Chefen min tror att det kommer ga bra for mig, sa de later val bra : )

Var o at middag ikvall efter jobbet. nu e ja trott. har inte internet i det andra rummet. har nu flyttat in med Camilla, for att det ar lite roligare :D men kommer ga in har o anvanda ibland : ) sen har vi pa jobbet me.

go natt.

Kommentarer
Postat av: Anita

kul att det går bra, har du sett något av Dubai nu då, går det bra med halsen?

2010-10-13 @ 22:03:30
Postat av: Marie Borg

Ja jag har sett det fran den fulla sidan? hhaha! nejda jag var pa safari ute i oknen idag, det var spannande :D

2010-10-15 @ 23:40:40
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0