forsta dagen.

Inte sarskilt manga som laser min blogg faktiskt . jag kanske inte ar sa intressant ; )
Men sen skriver jag den mycket for min egen skull , sa man ska ha minnena pa nagot stalle : )

tjejerna i huset e ju inte alls lika trotta som mig idag o 2 akte pa bio o dom andra 3 skulle ivag till nagra grabbar, sjalv e ja helt utslagen.. men dom var ju snalla som fragade o har ligger jag trakig kvar hemma :D men som ny maste man ju i afa vara lite duktig ; ) o eftersom jag har halsfluss sa e de lika bra..

Igar var en bra kvall o jag trivs bra med alla!

Idag var min forsta jobbdag. Trivdes bra med d. det ar mycket att komma ihag men inget jag inte kommer lara mig : )
Den sista halvtimmen fick jag ringa o boka sjalv o fick faktiskt in 1 bokning. En glad Marie!

Innan jobbet idag lag vi o slappade i poolen, sjukt skont.

Mor o far, jag fryser inte lika mycket har ; )

xx

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jeg syntes det er meget interessant at læse om dit liv og alt det nye som sker. Føler derfor lidt at jeg stadig har en hverdag sammen med dig :-) savner dig meget, men læser altid dine indlæg, ikke altid jeg skriver kommentar, men skal nok blive bedre til det søde.

Glæder mig til at læse meget mere om din tid dernede.

Knus xx

2010-10-13 @ 07:08:28
Postat av: Marie Borg

Sot du ar min smukke pige <3

Jag saknar dig med! hoppas du trivs bra Dk! maste forsoka att ses snart . KNUS!

2010-10-15 @ 23:42:25
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0