Lördag

Lördag :



Vaknade upp pigg o kry :D det kan man ju gilla! Som vanligt som alla år så drar jag o Pörnill ner mot marknaden för att checka läget. Inget att inhandla för mig direkt.. men bara mysigt att gå runt : ) köpte mig ett jättefint halsband dock, ett hjärta.
Vidare upp mot mormor för att träffa släktingarna, det måste man ju göra när man är hemma : ) o se till att mormor e ok. inte bli mera sjuk nu! Fick god mat o så klart blir jag alltid lekledare.. En liten Alice som sitter o fiser när jag läser för henne. haha! söt hon!
På tivolit lite senare blir ja såklart med dragen av William som e 8 år o vekrligen tycker att ... ja, men Marie du måste åka med mig o mamma i virvelvinden. Oh herre min jesus jag o min kusin Linda upplevde våran värsta virvelvindstur ever. eller har vi bara blivit gamla ? ;p det gick fan inte annat än runt :P man hann ju inte andas. haha!
När jag kommer hem har vi besök av min syster, Jimmie o småbarnen :D Hade gärna varit lekledare här m men mitt huvud sa nej o jag fick ligga på soffan o vara tråkig. Hatar den dära huvudvärken! så blev ingen utgång den här dagen heller utan försökte sova bort huvudvärken..
Men Emilia, Jon o juden kom så vi tog en sväng med bilen nyktra . bättre än inget i afa : ) trevligt sällskap o man mår bra dagen efter ; p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0