Onsdag

Onsdag :

Idag vaknade vi tidigt.
Emilia : Varför bytta du soffa i natt?
Jag : För den känns större..
Fick reda på att dom visst var lika stora? haha! jaja..

Tog en tur förbi Marie.. synd vi inte hade mer tid . men du vet att jag tycker om dig <3
Hoppas verkligen ni får ett underbart bröllop!! synd jag inte kan vara me ..
Åh så söta Colin o Millie e!

Ännu mera köring med bilen o tog mig till karlstad till Jannike. :D babe babe!:D
Blev shopping o en lång fika m henne o Oda. trevlig trevligt .
Fick även tid att träffa Alicia o snacka om guidelivet ; )

Jag har hunnit med att träffa sjukt mycket folk o fått mycket gjort o jag tackar alla för en fin tid : ) dom sista dagarna kommer ja spendera hemma i arvika : )

shiiit ja åker snart.
Är jag nervös?
vet inte..



måste svara på lite sms nu.. sega telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0