Remember me

Jag tycker det ar intressant att lasa i sin egen blogg.
Jag vet nar jag akte till USA som Au pair var jag inte alls lika positiv i det jag skrev, och ok.. ung?
Nu nar jag laser mina gamla inlagg .. sa inser jag att alla inlagg later sa positiva. Det maste ju betyda att man trivs o bara vill vara som man ar och vad mycket roligare det maste vara for folk att lasa : )

Har sett klart filmen Remember me. nagot av det basta jag sett pa lange.



Jag saknar nagon. Jag vill inte ha en 40 arig gubbe bara for att han e rik. jag gillar lammkott ; )


Bjuder pa lite gamla bilder .


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm synd han inte va äldre än 40, för då kunde du ju ha han tills han "försvann" å ärva massa pengar :P Håller nog me dig! Lammkött e gött ;)



Såg också den filmen häromdagen, grina som en liten unge! :P

Puss å kram

2010-10-12 @ 14:42:20
URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Postat av: Anita

gott att du har det varmt o skönt,här är det minus grader på morgonen brrr

2010-10-12 @ 21:26:14
Postat av: Marie Borg

Hahaha ja han skulle vart 88 plus ;p ..

ja den filmen var helt underbar Linda <3



Mor. de e varmt o skont o jag ser ut som en tomat idag :D

2010-10-13 @ 22:02:44
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0