The stoning

Ooh busy time!

inte riktigt haft tid att skriva har varit mycket.

Den 3e dagen pa jobbet gick bra o jag bokade in 15. vilket kanns sjukt bra : )

I torsdag va de myskvall som gallde, da va de film o chips. borjade kolla pa Alice in wonderland.. men ja somnade :D
Nar ja vaknade blev de upp for att simma lite i poolen , inte lite skont.

Fredagskvall hade vi bestamt att vi ville ut, men visste inte riktigt vart eller hur eller med vilka vi skulle dra.
Det blev helt enkelt sa att hela ganget i huset drog ut, alltsa 6 swedish girls :D nice nice!
Vi drog till Cavalli som sist och hade det riktigt bra, traffade aven en svensk kille dar inne, vilket inte ar vanligt.
Efter cavalli skulle vi dra pa fest ute pa palmen.. (Ni vet den konstgjorda on man har byggt i Dubai) men det blev ingen fest dar utan bara aka runt i taxi :P sa vi drog till fairmont. Jag trodde vi drog pa hotellfest.. for du kommer bara in pa ett hotell o in i ett rum.. men sen oppnade man dorrarna och det var varsta diskoteket. spannande tyckte jag :D och kul va d me!

Vaknade i morse o har val kanske matt battre.. men da var de ju dags att gora sig iordning o dra till Mike, for nu var de safari pa gang :D man kan ju ha angrat lite att man drack nagra dropppar for mycket kvallen innan nar vi akte runt i oknen med jeeperna. haha! upp o ner o hej o ha. som en karusell.. o hej vad kul d va :D
Vi fick aven se kameler, rida pa dom :D apor, och kora snowboard pa sanden :D mat o magdans blev d ocksa!
En riktigt lyckad dag och jag tackar emirates for att jag fick folja med !

Ikvall sa har jag o camilla sett en film o atit nudlar. filmen hette The Stoning och maste vara nagot av det basta jag har sett. religion alltsa. jag blev sa fruktansvart upprord av den filmen. SE DEN!!

Nu tror jag faktiskt det ar dags att sova, i morgon ar en ny dag! : )

Kalinichta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0