Tisdag

Tisdag :

Vaknar upp med en chipsskål i trynet. ja visst fan blir man sugen? jag smyger iväg till toaletten.. på tillbaka vägen går ja förbi kylskåpet o öppnar.. samtidigt som ja hör emilia... Ååh kan du inte ta med dippen.. Var precis den ja tänkte hämta :D Sen åt vi även resten av kladdkakan . det var en god frukost med gott sällskap :D

Möter upp Antonia på Broms, o det blir som alltid annars den mumsiga räkmackan :D vem tycker inte om räkmacka? smaskens!

Emilia måste lämna mig för att jobba.. så jag drar en till fika på broms med Ilona o Therese : ) mjaa.. jag som inte brukar fika? Efter drar vi till Ilona o slappar o snackar om allt o ingenting. det är så det ska vara med vänner <3

Ilona drar på träning o jag drar till Sara o Antonia med Wilhelm för lite filmmys<3

Den här kvällen avslutas hos Emilia o Jon med fläskkotletter, klyftpotatis o massa sås :D o en chokladpudding på d! yum!!!


go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0