Fredag

Fredag :

Att säga hejdå har aldrig riktigt varit min grej, jag gillar inte d! Samma sa min chef.. Jag är inte så bra på det här med hejdå, men jag tror verkligen du kommer tillbaka så vi behöver inte ta riktigt hejdå ..
Jag vet ju att jag är välkommen tillbaka om jag vill och det känns ju bra : ) Det som är synd är ju bara att jag kan ju inte leva med att bo på hotell o livnära sig på en "reseledarlön".. Och jag kan inte direkt jobba upp mig mer än vad jag redan gjort... men men : ) trivs där gör jag ju i afa!

Det här var ju då min avresedag.. På hotellet sa ja hejdå till Koula o richard. Godingarna :D sen träffade ja massa tjejer i Napa .

Flyget gick bra förutom att ja satt längst fram längst ut. toalettkön precis vid mig vilket gjorde att jag fick ett antal rumpor i ansiktet när ja somnade . hahah! lite småskum känsla.

På flygplatsen mötte mor o far mig, tack för det :D mycket snällt. o sen bar de hem mot Arvika . Några cider blev de. men orkade inte mycket mer.. o en fest me enbart 16 åringar lockade mig inte. tyvärr...


så sen vart de hem till sängen o läsa barnböcker ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0