Torsdag

Har blivit ett jävla hopp här nu eftersom jag har haft sjuuukt mycket att göra när jag varit i Sverige.
Ska försöka o ha lite minne o se vad ja egentlige har gjort alla dom här dagarna :D

Det känns lite konstigt att vara i Sverige o jag saknar Cypern. Men har d jättebra här hemma m : )

Torsdag :

Detta var min sista dag på cypern o vi har bestämt oss för att hyra en båt :) dels för att vi ska kunna åka wakeboard jar har aldrig provat de förut.
Så jag Linda, Richard , Dennis o Jakob drar iväg med glada miner för 3 timmar på havet :D
Börjar med att Richard kör o Dennis ska åka på wakeboarden , tar väl 10 minuter innan linan till den fastnat i motorn. haha! så blev inte mycket att åka för oss andra ;p
Annars hade vi en riktigt fin dag förutom att vi trodde vi skulle drunkna där ett tag när vågarna blir för stora o vi börjar ta in vatten ;p så min kamera och mobil dog. Tack jeevle båt liksom:P

Sedan umgicks jag med mina fina vänner innan vi fick jobba lite till : ) transfer arrival.
Hade ju planerat att gå ut när ja slutade 2 på natten, men fanns vekrligen ingen ork.. Så myste till me Richard o Dennis o somnade.

Sen va de hemfärd o bye bye :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0