10 days left..

Det ar lite konstigt det har nar man bor i Agia Napa. . jaa vad ska vi hitta pa ikvall? Aah. vi gar ut o festar. Finns inte mycket annat att gora har om jag ska vara helt arlig :D
Kommer kannas konstigt att komma till lilla Avika o ga ut pa maten och alla nattklubbar stanger helt plotsligt 2?
Har oppnar dom ju vid den tiden :D kommer bli sjukt intressant o se hur den forsta helgen i Sverige blir : )
nice nice

Igar va de faktiskt nagot annat pa listan an utgang . Jag Richard o Dennis lagade mat, rokte pipa, lite vin o satt o snackade. Blev film efter ett tag men da somnade jag som en sten :D Men de behovs ibland : )

Idag va d jobb o sen drog vi till stranden i Protaras .

Jag har lite saker att gora innan jag aker hem :
  • Hoppa fran klippan.
  • Klippa mig o farga haret
  • steka steka steka
  • packa vaskorna
  • Ha en riktigt rejal utgang!
  • Kopa ny bikini
  • saga hejda till alla som e kvar : )
ar sakert massa mer  : )

nu ska jag se klart pa filmen Million dollar baby . somnade ju nar jag skulle se den igar :P sen blir de jobb en timme till.





ha en bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0